Fashiolista




I love FASHIOLISTA  for many reasons. One is because you can show in a very cool way your style, and garments you love, which you could actually not afford. I try my best with my style with most of my clothing from H&M, New Yorker, Zara and some fast-fashion brazilian brands. Of course I also do have some pieces which were expensive from brands like f.e. Colcci, G-star Raw, Diesel and Miss Sixty (especially jeans :D) but sometimes I think, if I had the money I could do it so much better and for me Fashiolista is a way to show how I would dress myself buying things from more expensive brands. 
If you like my style you can follow me HERE, I`ll take a look at your profile and if I like it I`ll follow back, of course ;) 

Eu amo FASHIOLISTA por várias razões. Uma delas é por causa que você pode mostrar de um jeito bem legal o seu "style" e roupas que você ama, mas que você normalmente não teria condições de comprar. Eu tento o melhor com o meu estilo usando principalmente roupas de marcas fast-fashion como H&M, New Yorker, Zara e Renner. Claro que eu também tenho roupas que foram mais caras como por exemplo de marcas que nem Colcci, G-star Raw, Diesel e Miss Sixty (especialmente jeans :D) mas várias vezes eu penso que eu teria um estilo bem mais legal do que agora, se eu tivesse condições de comprar roupas de marcas mais caras. 
Se você gostar do meu "style" você pode curtir meu perfil AQUI, claro que eu também vou dar uma olhada no seu perfil e curtir de volta, se eu gostar ;)
Bjs, Gi

  

Comments

Popular posts from this blog

Denim+Biker Boots

DIY: Advent wreath

DIY: Denim vest pt. 2